20 jan 2014

Terug van een korte 'break'

Zo moet de deken uiteindelijk worden van Crochet Along 2014
Lieve blog lezers en volgers, ik ben weer terug! Even lekker er een paar weken tussen uit geweest om weer helemaal opgeladen te beginnen aan het nieuwe jaar. 2014!! En wat gaat de tijd snel.... Dus, hoogste tijd om weer aan een leuk project te beginnen.
Op diverse blogs kwam ik het al tegen, de Crochet Along 2014 deken. Voor wie niet weet wat het is, iedere week krijg je een deel van het patroon om een prachtige gestreepte deken te haken. En natuurlijk wil ik daar aan mee doen! Het is vanaf de eerste week in januari begonnen, dus ik moet er nog een paar inhalen, maar daar kijk ik nu al naar uit. De bollen wol gaan in de  mand, de mand naast de bank, en ik onder een ander dekentje op de bank. Heerlijk!


♥ 

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug :-) ... Ben er ook aan begonnen (2 dekens ) en vind het zo leuk om te doen, dat ik een derde wil opstarten. Ze verklaren mij hier wel gek ondertussen :-) ... Leuke dingen voor de kids achteraf. Daaaag !!!.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!! Dankjewel! :-) Ja, het is ook echt verslavend hoor.....En als het af is vind iedereen het geweldig. Groot gelijk om er meer te maken :-D Haakse!

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...