21 jan 2014

Pietje ongeduld....


Zoals te lezen in mijn vorige bericht ben ik vrolijk begonnen aan de Crochet Along deken van 2014! 
Maar......
Ik kan niet wachten om verder te gaan! Het liefst zit ik iedere dag even aan mijn werkje, dus heb ik besloten met een vertaal schema de Engelse variant te gaan proberen. Hier staat het volledige patroon van al online.
Kan je ook niet wachten? Hier is het complete patroon te vinden :-) 

Vertaalschema haken:

DUTCH - ENGLISH - US - GERMAN

Losse - Chain - Chain - Luftmasche

Halve vaste - Slip Stitch - Slip Stitch - Kettmasche

Vaste - Double Crochet - Single Crochet - Feste Masche

Half stokje - Half Treble - Half Double Crochet - Halbes Stäbchen
           
Stokje -  Treble -  Double Crochet - Stäbchen

Dubbel stokje - Double Treble - Treble Crochet - Dreifach Stäbchen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...