15 jun 2015

Mijn tassen top 5!

Zoals beloofd hier dan nog een aantal inspirerende tassen! 
En om het extra leuk te maken heb ik er mijn top 5 van gemaakt. Smaken verschillen, dus mocht jij een tas op nummer 1 willen laat dat gerust weten in een reactie! Kijk en geniet :-)

-1-
Tas van Echtstudio

 -2-
Strandtasje van ByClaire
-3-
Beachbag van Haakt.nl 
-4-
Tapestry tas van Jellina Creations



-5-
Bizzy Bee maakte deze bekende Sas-tas


Dit was dan mijn top 5 met favoriete gehaakte tassen. Ik ben er helemaal vrolijk van geworden, hopelijk jullie ook!


 

9 opmerkingen:

  1. I like these bags, too. Maybe you like this one http://zelenitrenutki.blogspot.si/2016/08/velika-poletna-torba.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for the detailed article.Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...