18 apr 2014

Vrolijke lente armbandjes FOR SALE

Handgemaakte armbandjes

De lente is begonnen en de kleding in winkels is alweer een stuk vrolijker, en daarbij horen natuurlijk ook vrolijke accessoires! Ik ben aan de slag gegaan met leerkoord, waxdraad en bedeltjes om zo een start te maken van mijn armanden collectie die ik online ga verkopen en op de markt met koningsdag. 

De armbandjes zijn uniek, verstelbaar en geen armbandje is het zelfde!
Te koop:
1. Lichtblauw met licht roze veer-bedel € 1,50
2. Lichtblauw met peace- en love bedel: € 2,50
3. Fuchsia roze met love-bedel: € 1,50 ( uitverkocht )
4. Wit met mintgroen endless-bedel: € 3,=
5. Aquablauw met bronskleurig believe-bedel: €1,50
6. Poeder-roze met bronskleurige ring: € 3,=
7. Poeder-roze met zwart veer-bedel: € 1,50
  

Armbandje(s) kopen? Stuur mij door welke je wil hebben en ik stuur ze voor € 1,50 naar je op binnen NL!
Let wel op, voorraad is beperkt en zal hier z.s.m. bijhouden welke armbanden verkocht zijn.

contacthmnl@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...