10 feb 2014

Love is in the air


Valentijnsdag komt er weer aan, en ondanks dat het commercieel is wil ik het toch niet zomaar voorbij laten gaan. Het is echt een moment om toch even stil te staan bij je geliefde.
Je weet weer wat je hebt, of wat je mist. 

 


Zelf vrolijk ik het huis op met wat verse bloemen....


....maak ik een gezellig tafelkleedje af... 


...en deel ik de liefde voor mijn hobby met vriendinnen en blogvolgers.

Soms denk je dat er weinig liefde is het leven, maar de liefde zit in veel kleine dingen om je heen, als je het maar ziet!

 

2 opmerkingen:

  1. Probeer eveneens op een leuke en niet commerciƫle manier ( of toch zo min mogelijk ) die dag er iets van te maken. Even stil staan bij hetgeen we hebben en vooral wat we "gelukkig niet" hebben. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies, liefde zat, maar je moet het wel zien en er bovendien tevreden mee zijn. Streef niet naar het niet-haalbare, maar geniet....

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...