6 feb 2014

Dagen vliegen voorbij...


Deze week vliegt voorbij.....
Haken aan mijn Crochet Along deken van 2014....

Foto: Willewopsie
Op mijn 'to do' lijstje kwam weer een nieuw project te staan, dit kussentje naar idee van Willewopsie. ( Een hele leuke website, zeker eens een kijkje nemen! )
 

Bedacht ik alvast een leuk idee voor Valentijnsdag.... Commercieel of niet...een kleinigheidje blijft leuk.


Bezocht ik een winkel boordevol servies van PIP en Blond. Hoe fijn kan een winkel zijn <3...
En ging ik weer verder aan mijn haakwerk; de deken waar ik de week ook mee begon. Hopelijk komt de deken snel af, want ik kan niet wachten er nog 1 te maken in een andere kleurencombinatie! 
Vliegen jullie dagen ook zo snel voor bij?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...