12 nov 2013

Give Away! Reageer en win


Een paar voorbeelden uit het boek vol patronen met de MyBoshi garen. Mutsen haken en meer. 
Dit boek wil ik graag aan iemand geven.
Iemand die het leuk vind om mijn blog te volgen,
iemand die dit boek graag wil hebben.


Hoe?


Reageer tot woensdagavond 13 november voor 23.00u uur, volg mij via Twitter, Bloglovin of Google Friend, en laat een reactie achter onder dit blog bericht. 
Vriendinnen tippen mag altijd, dan maak je meer kans, en kan je het boek samen delen.

Ik zal uit alle reacties een winnaar loten die dit leuke boek thuis gestuurd krijgt.
Succes!

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik wil zeker mee loten. Groet, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, dit boek heb ik nog niet dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauuuw, dit is een super leuke give away. Ik zou heel graag meedoen, heb het boekje al een tijdje op mijn verlanglijst.
    Trouwens hele mooie blog heb je, volg je nu een tijdje en krijg allemaal ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag wil ik meedoen voor dat mooie boek. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk :) ik loot ook graag mee voor het boek. Groet, Liliann

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...