31 okt 2013

Inspiratie op doen, genieten, en mee leven met andere blogs...

Bloggen.... Het is zo heerlijk, je mag oneindig praten en schrijven over je favoriete hobby zonder dat anderen het zat zijn. Ze begrijpen het! Omdat we als 'bloggers' allemaal hetzelfde zijn...
We delen onze gemaakte kunstwerkjes, onze bezigheden en ook als het soms wat minder gaat.

Ik ben lekker aan het rond kijken op internet en andere blogs, en zal een paar leuke dingen met jullie delen die mij aan spreken :-)

Foto: Vicarno's mama
Dit prachtige vestje om te haken komt zeker op mijn 'to do' lijstje. Het is niet moeilijk, en prachtig om met kleuren te variëren. Het patroon vind je hier.

Foto: Stip en haak
Dit is echt een patroontje wat ik al een tijdje zocht, van een teckeltje... Zo schattig met die verschillende kleurtjes! Het patroontje komt van Stip en Haak en is hier te vinden.

Foto: Mama Elyan
Een heerlijke omslagdoek, op veel blogs kom ik ze tegen. En ook dit is iets wat ik graag nog een keer voor mijzelf wil gaan maken. Het patroon staat hier.

Foto: Haken en Meer
Dit mooie armbandje staat op het blog van Haken en meer. Het is een leuk klein projectje om te haken als je tussendoor iets wil maken, of gewoon iets wat in een dag af is... Soms heb ik daar wel last van, begin ik iets groot maar wil ik die dag al resultaat.... Ideaal dit soort patroontjes voor die dagen. Het patroon staat hier.

Nu pak ik weer mijn haaknaalden en haakgaren, tijd om iets te moois te gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...